Politia in actiune

Nu ma pot abtine sa nu remarc activitatea extraordinara si realizata sarguincios de organele de politie. Pe langa o gramada de faze penibile, gen, ma opreste in trafic cu motocicleta, se uita la poza de pe permis, se uita la poza de pe buletin si pe urma la fizionomia mea, dar sinapsele nu au dat scanteie corespunzator, astfel incat sa-mi zica: „da-ti casca jos sa te vad cum arati”, ca sa nu mai zic de o gramada de exprimari idioate, gen: „Ati intrat in radar!”….la dreaku, io sunt pe marginea drumului langa masina si domnul in albastru zice ca-s in radar. Mai au domnii de la politie o exprimare fulminanta: „Ati luat radarul”…la care de fiecare data le raspund: ” Sunteti nebuni? Ce radar v-am luat eu? Nu vedeti ca e pe bord la locul lui?”. O alta pasarica scoasa tot de un domn de la rutiera, dupa ce ca ma opreste cu motocicleta, imi zice: „Ai grija cat calci pedala de acceleratie”, la care in gandul meu: „Ba, da vaca cu cabina mai esti, nu vezi ca motocicleta are acceleratie la mana”. Spun toate astea intr-un puseu de furie deoarece, aceste organe nu fac nimic pentru a fluidiza traficul, si nu-si fac simtita prezenta in locurile in care intr-adevar trebuie, dar se iau de o gramada de prostii de genul: in loc de 50, ai 62 km/h, dar in acelasi timp trece cineva cu o masina puternica cu peste 130 prin dreptul lor, sau opresc in trafic aiurea, pe motiv ca ai calcat cu 2 roti pe linia continua, dar nu observa faptul ca la semafoare se trece pe rosu, nu observa neacordarile de prioritate flagrante, nu observa ca unii imbecili se urca pe pietoni pe trecere si multe alte lucruri care ar putea duce la adevarate evenimente rutiere neplacute. Astfel va propun sa urmariti niste imagini care vorbesc de la sine.
politia4

De cand este permisa oprirea pe trecerea de pietoni domnilor politisti?

politia11

809311_6afc610f3ePe locurile special rezervate pentru persoane cu handicap, acceptam masina politiei, intrucat parcarea este plina si echipajul posibil se afla intr-o misiune ce nu sufera pierdere de timp.

politiaNoi pietonii luam lejer amenda pentru traversare ilegala, dar in astfel de situatie cum putem circula pe trotuar? Domnilor politisiti, ce exemplu dati? Cum sa nu parcheze toti conducatorii auto pe trotuare daca voi procedati asfel?

785

Imagini foarte penibile. Asa oare se pleaca intr-o misiune? Norocul nostru ca nu pleaca si cei de la ambulanta la fel.

politia-in-actiune

politist2Tot pentru o asfel de chestie am fost batut pe umar si avertizat prietenos de un agent al politiei rutiere care intamplator se afla in benzinarie, ca nu am voie sa pun combustibil intr-un recipient de plastic. Ma intreb daca domnul din imagine pune carburantul intr-un recipient metalic, oare de ce il ascunde in portbagaj. Probabil e foarte voluminos si greu de manevrat.

post-121-1188495717E ora pranzului, cu salamaul pe o capota si sticla de cola pe alta, facem un ospat pe cinste. Din nou repet: PENIBIL!

politia-in-actiuneElefantul cat e mic, dupa masa doarme un pic. Ma intreb oare daca girofarul nu va deranjeaza somnicul, si eventualele vise.

police-car-towed-02Spre deosebire de Politia Romana, Politia din alte state isi asigura responsabilitatea unei parcari neregulamentare!

305_politia_romanaUitati-va le ei ce fete demne de mila au. Parca ar juca in filemele cu prosti!

politia-o-organizatie-respectabila_1Si in final imi exprim regretele ca nu aveam libertatea de afirmare a pustiului acesta cand aveam varsta lui…dar poate nu as fi facut asa ceva, ca din cate am auzit eu militia isi facea datorie.


Explore posts in the same categories: Caruta cu prosti

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Politia in actiune”

  1. cipoc Says:

    stai ca mai am si eu vreo 2 poze:D

  2. alexescu Says:

    Da-le la tata….ca merita sa radem de ei:D

  3. ovylord Says:

    :)) Masina politiei, caruta cu prosti !

  4. eu Says:

    degeaba va tot stresati voi aici „curcani,militieni,porci” etc….nu face politia nu stiu ce….dar daca nu ar fi niciun politist pe strada ce ar fi in romania? ar mai indrazni cineva sa aiba magazin sau ceva asemanator? iar pozele cu impinsul masinii….nu este vina politistului….ci mai degraba a administratiei….dar se pare ca ei ies vinovati tot timpul. cum te astepti sa isi faca politistul treaba cand il vede pe cetateanul x ca savarseste o contraventie si se gandeste de 2 ori inainte sa il sanctioneze din cauza ca suna seful si primeste o mustrare?

  5. alexescu Says:

    @eu: De ce nu zici nimic de pozele cu opririle pe aranjamentele florale, trecerile de pietoni, si locurile destinate persoanelor cu handicap? Apreciez faptul ca exista politisti, si pe cei care isi fac treaba, dar toate replicile de genul: militieni, gabori, curcani…etc apar datorita abuzurilor facute. De exemplu: depasesc 2 masini la iesirea din oras, in loc in care depasirea este permisa, si nedepasind limita de viteza legala, si ma opreste agentul politiei rutiere, doar sa ma intrebe de ce ma grabesc dupa care ca sa mai dreaga busuiocul incepe sa ma intrebe: de cand am masina, cum ma impac cu ea, daca am luat-o cu banii in mana. Ti se pare normal? De ce nu i-a oprit pe respectivii care aveau niste rable de nici vopsea pe ele nu mai aveai sa ii intrebe de ce merg cu viteze redusa nejustificata? Sa-i intrebe de ITP, de noxe (ca ambele umblau cu fumul dupa ele) sa le verifice mecanismul de directie si franare. Vezi? Nu opreste exact pe cine pune in pericol circulatia. Ti se pare corect cum a procedat agentul de circulatie?

    Sau, alt caz: Masina politiei, 2 agenti, in spate o masina oprita cu 2 fete tinere, dragute si tot ce vrei caracteristic sexului feminin. Ma opreste, si cu un ton foarte autoritar imi cere actele. Ii dau actele, ma conformez…ce o sa fac, dupa care ma intreaba: ati consumat bauturi alcoolice? (nu mai zic ca erau 40 grade celsius iar eu eram cu motocicleta). Eu ii zic: din moment ce vezi ca sunt 40 de grade celsius, iar eu nici macar nu ma clatin, am oprit ferm cand m-ai oprit, am descalecat motorul fara nici o problema cum poti sa crezi tu ca am consumat bauturi alcoolice? In fine…dupa un scurt dialog intre mine si agentul politiei rutiere, suflu in etilotest, pe ecran apare 0.00 si in momentul imediat urmator, un baietel de bani gata trece cu un Audi A6 ca din tzeava de tun pe langa noi (zona in care viteza maxima admisea pentru circulatie este de 30 km/h la care agentul de circulatie nu face nimic, se face ca nu observa nimic. Ti se pare normal?

    Din cate observi nu am vorbit nimic de rau politia criminalistica, cei de la ordine publica si toti care se ocupa de hoti, spargatori, criminali, violatori etc…ca din cate imi dau eu seama ca cetatiean, ei isi fac treaba. Am vorbit doar de cei de la rutiera, care nu au nici o tangenta cu spargatorii de magazine.

  6. Dyma Says:

    Tari pozele..ce sa zic…imi plac ! Ehh..asta e ..politia ..politie va ramane:)Romania e mare …


Lasă un răspuns

