Dacia Sandero – pareri, opinii, comentarii

Pentru ca tot e la moda sa intrebi: „Ce parere ai frate de sandero?” io zic ca e un subiect bun de discutat pe blogosfera. Eu personal am participat la Ziua Portilor Deschise si am testat un model de Sandero, varianta de motorizare de 1600 cmc. Sa o luam in ordine, de la A la Z. Cum am vazut masina, mi-a sarit in ochi ondulatia tablei de pe portiere (sub forma curba). Initial i-am intrebat pe omuletii de la reprezentanta Dacia: „Nici 24 de ore nu are masina si deja a lovit-o cineva?”, faza la care i-am pus intr-o lumina foarte proasta si evident am primit un raspuns: „Acesta este designul masinilor moderne” Pentru aceasta dau bulina neagra designerilor.

O alta bulina neagra tot pentru designeri o dau pentru noua emblema „Dacia”, care dupa parerea mea si nu numai, seamana cu un desfacator de bere. S-a lansat o noua promotie: „cumperi un Sandero si primesti un bax de bere”

 

 

Bordul seamana izbitor cu cel de la Logan, doar cu mici schimbari de design, care intr-adevar sunt mai elegante. Pentru asta dau bulina rosie, deoarece lumea e invatata cu bordul loganulu, si pe deasupra mie personal mi se pare foarte reusit, ergonomic iar la comenzi se ajunge cu usurinta.

 

 

Despre comportarea la drum pot spune doar ca este identica cu a Loganului, un singur invonvenient am simtit si anume ca in viraje, spatele noii Dacia devine instabil. In concluzie masina putea foarte bine sa se numeasca Logan 2 sau doar un facelift adus Loganului.


Explore posts in the same categories: Interesante

Etichete: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment pe “Dacia Sandero – pareri, opinii, comentarii”

  1. Fotbalen Says:

    I love Dacia🙂


Lasă un răspuns

