Bine v-am gasit!

In cele din urma a reusit si subsemnatul sa-si improvizeze un blog :)). Pana sa-mi ureze altcineva, imi urez eu: Bine am venit in lumea blog-on-autilor :D. Tin neaparat sa multumesc cui m-a indrumat spre a-mi face propriul meu blog. Deocamdata am ochii impaienjeniti de la citit tutorial-uri, si sunt convins ca va trebui sa mai citesc multe, pentru ca nu-s multumit de realizarea mea, decat intr-o oarecare masura. Cat de curand voi reveni cu post-uri pe care eu le voi considera interesante.

Ochiul meu drept, dupa ce a intrat pe forumuri si tutorale

 Ochiul meu drept dupa ce am citit materiale necesare deschiderii blogului. Cat de curand si stangul devine la fel.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Bine v-am gasit!”

  1. silvy Says:

    Bun venit in blogosfera. Spor maxim la scris si inspiratie pe masura.;)

  2. alexescu Says:

    Multam fain…inspiratia vine si ea….prin bluetooth :))

  3. puimic Says:

    suflu eu in papadie sa devina totul mai clar

  4. alexescu Says:

    – scufitza rosie vorbea cu bunicutza (lupul): Bunico, de ce ai ochii asa de mari?
    raspuns: Pentru ca te joci cu zoomul la camera!


Lasă un răspuns

